Gazelle Ön Bilgilendirme Formu

Gazelle Ön Bilgilendirme Formu

Gazelle Ön Bilgilendirme Formu

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

SATICI BİLGİLERİ
GRAND KARTAL TURİZM VE TİCARET A.Ş.

Bolu Ticaret Sicil No: 4736
Mersis No: 0411035421600018
Kanuni Merkez: Fatih Mahallesi Kökez Sokak No: 23 Karacasu 14020 Bolu
İdari Merkez: Fatih Mahallesi Kökez Sokak No: 23 Karacasu 14020 Bolu
Tesis Adresi: Gazelle Resort Otel, Fatih Mahallesi Kökez Sokak No: 23 Karacasu 14020 Bolu
Telefon Numarası: +90 374 262 98 00
Faks Numarası: +90 374 262 90 91
Web Sitesi: www.gazellehotels.com.tr

Talep ve şikayetlerinizi info@gazelleresort.com adresine iletebilirsiniz.

SÖZLEŞME KONUSU HİZMETİN TEMEL NİTELİKLERİ

İşbu Sözleşme konusu hizmet, “Konaklama Hizmeti’’ dir.
İki yetişkinle beraber konaklayan ilk çocuk 0-6 yaş arasında ücretsiz, 7-12 yaş arasında %50 indirimlidir. İkinci çocuk 0-2 yaş arasında ücretsiz, 2-12 yaş arasında %50 indirimlidir. 12 yaş üzeri çocuklar ek yatak ücretine tabidir.
Ana restoranda alınan açık büfe sabah kahvaltısı ve akşam yemeği, yemeklerde alınan su Konaklama Hizmeti bedeline dahildir.
Yemeklerde ve yemekler haricinde alınan yerli, yabancı içecekler, Konaklama Hizmeti dışındaki tüm aktiviteler ücretlidir.
Konaklama Hizmeti bedelinin minimum %50(yüzde elli)’si rezervasyon aşamasında kredi kartı ya da banka havalesi ile ödenecek olup, bakiye tutarının tamamı ise Tesis’ e girişte nakit veya kredi kartı ile ödenecektir.
Döviz ile yapılan rezervasyonlarda, rezervasyon sırasında ödemeleriniz TCMB günlük döviz satış kuru ile çevrilerek Türk Lirası üzerinden tahsil edilecektir. Aşağıda 5. Maddedeki şartlar altında iptal durumunda ödeme iadeniz Türk Lirası olarak yapılacaktır. Döviz kuru dalgalanmalarından otelimiz sorumluluk kabul etmemektedir, kredi kartınız üzerinden yapılan iadelerde, bankanızın kur hesaplamalarında artı veya eksi farklılıklar gösterilebilecektir.

HİZMETİN İFA YERİ

Konaklama Hizmeti, Grand Kartal Turizm ve Ticaret A.Ş.’nin Fatih Mahallesi, Kökez Sokak, No: 23 Karacasu, Bolu adresindeki Gazelle Resort & Spa Otel’de ifa edilecektir.

CAYMA HAKKI

İşbu Sözleşme konusu Konaklama Hizmeti 27 Kasım 2014 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği Madde 15-g dolayısıyla cayma kapsamı dışında olup, tüketicinin Sözleşme’den cayma hakkı bulunmamaktadır.

SÖZLEŞMENİN FESİH ŞARTLARI

Konaklamanın yapılacağı tarihten önceki son 14 gün içerisinde yapılan rezervasyon iptallerinde ve iptal edilmediği halde gerçekleşmeyen konaklamalarda veya değişikliklerde herhangi bir iade işlemi gerçekleştirilmeyecektir.
Konaklamanın yapılacağı tarihten önceki son 14 gün içerisinde yapılan ve ödeme toplamını azaltan rezervasyon değişikliklerinde, ilk rezervasyon tutarı dikkate alınacak ve fark iade edilmeyecektir.
Konaklamanın yapılacağı tarihten önceki 15 gün ve öncesinde yapılan iptallerde, tahsil edilen konaklama tutarı iade edilmeyecek olup, rezervasyonda tarih değişikliği yapılabilir. Tahsil edilen konaklama tutarı bir sonraki rezervasyonda kullanılmak üzere saklanır.

UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

İşbu Sözleşme konusu Konaklama Hizmeti’ne ilişkin uyuşmazlıklarda başvurular Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dahilinde, tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapılabilecektir.

ELEKTRONİK İLETİ MUVAFAKATİ

Tüketici, Sözleşme tarafı SATICI’nın ve iş ortaklarının, her türlü reklam, tanıtım ve kampanyalara ait elektronik bilgi iletilerinin, e-posta, SMS, telefon ve her türlü iletişim aracı ile kendisine ulaşmasını kabul etmektedir. Dilerse tüketici kendisine gönderilen e-posta üzerinden bildirerek herhangi bir ücret ve diğer bir yükümlülük altına girmeksizin bu muvafakatinden vazgeçebilir.